همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه از لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۳ به وقت تهران به مصاف ایتالیا می‌رود.

والیبال ایران ایتالیا

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی والیبال ایران در دومین سال حضورش در لیگ جهانی والیبال امشب( 9 خرداد) ساعت 23 به وقت تهران به مصاف تیم قدرتمند ایتالیا می‌رود. این بازی ساعت 23 از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

ملی‌پوشان ایران در شرایطی به مصاف این تیم صاحب‌نام جهان می‌روند که حریفش توانسته برزیل را از پیش روی بردارد.

به گزارش ایسنا، مائورو بروتو سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا درباره رویارویی با تیم ملی ایران گفت: دو پیروزی که برابر ایران به دست آوردیم دلیل نمی‌شود که فکر کنیم برابر ایران کار ساده‌ای داریم. من از عملکرد شاگردانم در دو دیدار برابر برزیل رضایت کامل دارد. از این بهتر نمی‌شد این رقابت‌ها را شروع کنیم

وی ادامه داد: در گروه بسیار سختی قرار داریم که تیم‌های با کیفیتی در آن حضور دارند. کار سختی در گروه خود داریم چرا که باید با برزیل بهترین تیم جهان، ایران قوی‌ترین تیم آسیا و لهستان یکی از قدرتمندترین تیم‌های والیبال جهان مبارزه کنیم. هدف ما این است که بتوانیم یکی از شش تیم پایانی در فینال باشیم و پس از آن بتوانیم با همان کیفیت راهی مسابقات قهرمانی جهان شویم.

سرمربی ایتالیا در پاسخ به این سوال که از کدام جنبه تیم ملی ایران ترس دارید؟ گفت: من از همه نظر از تیم ایران می‌ترسم زیرا تیم بسیار خوبی است. سال گذشته سه بار با این تیم مسابقه دادیم و هر سه بازی نیز رقابت‌هایی بسیار سخت بود. انگیزه زیادی داریم که این بار ایران را شکست دهیم و خود را برای این مسابقه از نظر ذهنی آماده کرده‌ایم.

وی در پایان درباره کیفیت تیم ایران گفت: احترام بسیار زیادی برای ایران قائلم. آنها به طور مستمر خودشان را در سطح بالایی نگه داشته‌اند و از بازیکنان با کیفیتی سود می‌برند.

کواچ: با سرویس های پرشی ایتالیا را شگفت‌زده می کنیم

اسلوبودان کواچ سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران با اشاره به برنامه‌های خاص برای دیدار با ایتالیا گفت: می‌خواهیم با سرویس‌های خوبمان ایتالیا را شگفت زده کنیم. بازیکنان من توانایی زدن سرویس‌های سرعتی خطرناکی دارند. راه موفقیت ما این است که بتوانیم بازیکنان ایتالیا را از تور دور نگه داریم . البته می‌دانیم که این کار آسانی نیست.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران که پیش از این هدایت تیم پروجای ایتالیا را بر عهده داشته در پاسخ به سوالی درباره عملکرد عالی سیمونه بوتی، بازیکن تیم پروجا در دیدار برزیل گفت: امیدوارم او بازی نکند!

کواچ در پایان به تمجید شاگردانش پرداخت گفت: ایران تیم بسیار خوبی است. نه تنها در آینده چشم‌انداز خوبی پیش رو دارد بلکه در حال حاضر نیز تیم قدرتمندی است.

کد خبر 260975
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز